Моє портфоліо


Моя філософія – це філософія життя поряд з дитинством і заради дитини.
Моє життєве кредо: Знай, люби, розумій, поважай! Тільки той може бути вихователем, хто має добре серце і душу.

Моє педагогічне кредо: Знай дитину, розумій дитину, поважай дитину, будь частиною життя дитини.

Загальні відомості
1. Прізвище, ім’я, по-батькові:  Ляшова Валентина Миколаївна
2.  Дата народження:   17 серпня 1963 р.
3.  Освіта:    Вища. Харківське педагогічне училище (1982р.);              Харківський національний університет м.Каразіна (1992 р.)
4.  Стаж роботи: 34 роки
5.  Місце роботи, телефон:   Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 36 Харківської міської ради»
6.  Кваліфікаційна категорія:   Спеціаліст вищої категорії



Педагогічні доробки:

Методичний посібник
«Природа як очільник розвитку та
виховання дітей дошкільного віку»
Природа як очільник розвитку та виховання дітей дошкільного віку /Укл. В.М. Ляшова – Х., 2011. – 236 с. Рекомендовано педагогічною радою комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №36 Харківської міської ради. (протокол № 2 від 23.11.2011 р.).
Рецензенти: Лаврова Марина Василівна, завідувач комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №36 Харківської міської ради; Черняк Вікторія Анатоліївна, головний спеціаліст Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради.
Досвід роботи допоможе вихователям дошкільних закладів формувати у дітей екологічну компетентність. В роботі розкриті основні методи та прийоми ознайомлення дітей з природою, як невичерпним джерелом розвитку та виховання особистості, висвітлені питання вимог та умов, які необхідні для забезпечення екологічного виховання.
Методичний посібник
«Формування мовленнєвої компетентності через ознайомлення з навколишнім середовищем»
Формування мовленнєвої компетентності через ознайомлення з навколишнім середовищем / Укл. В.М. Ляшова – Х., 2009. – 249 с. Рекомендовано педагогічною радою комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №36 Харківської міської ради. (протокол № 3 від 07.12.2009 р.).
Рецензенти: Лаврова Марина Василівна, завідувач комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №36 Харківської міської ради; Черняк Вікторія Анатоліївна, методист ІНЦ Управління освіти Київської районної у м.Харкові ради.
Досвід роботи допоможе вихователям дошкільних закладів формувати у дітей комунікативну компетентність. В роботі розкриті основні методи та прийоми формування мовленнєвої компетентності як однієї з ключових базисних характеристик особистості, висвітлені питання вимог та умов, які необхідні для забезпечення мовленнєвого виховання та навчання мови.
Переможець районного конкурсу
 «Вихователь року 2012»


Використання
 інноваційних технологій у моїй роботі 

У роботі з дітьми я використовую:

методику Л.Б.Фесюкової «Виховання казкою» 

 елементи технології розвитку творчої особистості (ТРВЗ) Г. Альтшуллера;

елементи методики символічної сенектики;

опорні схеми для вивчення віршів, скоромовок, чистомовок;


 «Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну  рису, то створи такі умови, щоб спалахи їх думок утворювали царств думки, дай їм можливість відчути себе в ньому володарями»                                    (Ш. Амонашвілі)

«Виховання – велика справа.
Ним вирішується доля людини…»
В.Г. Бєлінський

Минають роки, дорослішають малюки, випуск змінюється випуском. І хоча працюю в дошкільному навчальному закладі більше 30 років, однак кожен наступний випускний хвилює до глибини душі, вражає щирістю дитячих почуттів та емоцій, власними переживаннями за майбутнє вихованців.



 Аналізуючи пройдений шлях, з надією планую наступні кроки і сподіваюсь, що вистачить снаги навчити й виховати ще не одне покоління життєздатних, свідомих та творчих людей.  

     



Немає коментарів:

Дописати коментар