Моя філософія – це філософія життя поряд з дитинством і заради дитини.
Моє життєве кредо: Знай, люби, розумій, поважай! Тільки
той може бути
вихователем, хто має добре серце і душу.
Моє педагогічне кредо: Знай дитину, розумій дитину, поважай дитину, будь частиною життя дитини.
Загальні відомості
1. Прізвище, ім’я, по-батькові: Ляшова Валентина Миколаївна
2. Дата народження: 17 серпня 1963 р.
3. Освіта:
Вища. Харківське педагогічне училище (1982р.); Харківський національний університет м.Каразіна (1992 р.)
4. Стаж роботи: 34 роки
5. Місце роботи, телефон: Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)
№ 36 Харківської міської ради»
Педагогічні доробки:
Методичний посібник
«Природа як очільник розвитку та
виховання дітей дошкільного віку»
виховання дітей дошкільного віку»
Природа як очільник розвитку та виховання дітей дошкільного віку /Укл. В.М. Ляшова – Х., 2011. – 236 с. Рекомендовано педагогічною радою комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №36 Харківської міської ради. (протокол № 2 від 23.11.2011 р.).
Рецензенти: Лаврова Марина Василівна, завідувач комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №36 Харківської міської ради; Черняк Вікторія Анатоліївна, головний спеціаліст Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради.
Досвід роботи допоможе вихователям дошкільних закладів формувати у дітей екологічну компетентність. В роботі розкриті основні методи та прийоми ознайомлення дітей з природою, як невичерпним джерелом розвитку та виховання особистості, висвітлені питання вимог та умов, які необхідні для забезпечення екологічного виховання.
Рецензенти: Лаврова Марина Василівна, завідувач комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №36 Харківської міської ради; Черняк Вікторія Анатоліївна, головний спеціаліст Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради.
Досвід роботи допоможе вихователям дошкільних закладів формувати у дітей екологічну компетентність. В роботі розкриті основні методи та прийоми ознайомлення дітей з природою, як невичерпним джерелом розвитку та виховання особистості, висвітлені питання вимог та умов, які необхідні для забезпечення екологічного виховання.
Методичний посібник
«Формування
мовленнєвої компетентності через ознайомлення з навколишнім середовищем»
Формування мовленнєвої компетентності через ознайомлення з навколишнім середовищем / Укл. В.М. Ляшова – Х., 2009. – 249 с. Рекомендовано педагогічною радою комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №36 Харківської міської ради. (протокол № 3 від 07.12.2009 р.).
Рецензенти: Лаврова Марина Василівна, завідувач комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №36 Харківської міської ради; Черняк Вікторія Анатоліївна, методист ІНЦ Управління освіти Київської районної у м.Харкові ради.
Досвід роботи допоможе вихователям дошкільних закладів формувати у дітей комунікативну компетентність. В роботі розкриті основні методи та прийоми формування мовленнєвої компетентності як однієї з ключових базисних характеристик особистості, висвітлені питання вимог та умов, які необхідні для забезпечення мовленнєвого виховання та навчання мови.
Рецензенти: Лаврова Марина Василівна, завідувач комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №36 Харківської міської ради; Черняк Вікторія Анатоліївна, методист ІНЦ Управління освіти Київської районної у м.Харкові ради.
Досвід роботи допоможе вихователям дошкільних закладів формувати у дітей комунікативну компетентність. В роботі розкриті основні методи та прийоми формування мовленнєвої компетентності як однієї з ключових базисних характеристик особистості, висвітлені питання вимог та умов, які необхідні для забезпечення мовленнєвого виховання та навчання мови.
Переможець районного конкурсу
«Вихователь року
2012»
Використання
інноваційних технологій у моїй
роботі
У роботі з дітьми я використовую:
методику Л.Б.Фесюкової «Виховання казкою»
елементи технології розвитку творчої особистості (ТРВЗ) Г. Альтшуллера;
елементи методики символічної сенектики;
опорні схеми для вивчення віршів, скоромовок, чистомовок;
«Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису, то створи такі умови, щоб спалахи їх думок утворювали царств думки, дай їм можливість відчути себе в ньому володарями» (Ш. Амонашвілі)
«Виховання
– велика справа.
Ним
вирішується доля людини…»
В.Г.
Бєлінський
Минають роки, дорослішають малюки, випуск змінюється випуском. І хоча
працюю в дошкільному навчальному закладі більше 30 років, однак кожен наступний
випускний хвилює до глибини душі, вражає щирістю дитячих почуттів та емоцій,
власними переживаннями за майбутнє вихованців.
Минають роки, дорослішають малюки, випуск змінюється випуском. І хоча
працюю в дошкільному навчальному закладі більше 30 років, однак кожен наступний
випускний хвилює до глибини душі, вражає щирістю дитячих почуттів та емоцій,
власними переживаннями за майбутнє вихованців.
Немає коментарів:
Дописати коментар